Nagrody

 Rok 2011

 

Telewizyjna reklama Oriflame Midnight Pearl zdobyła Złotą Ideę w konkursie Idea Awards!

Telewizyjna reklama Oriflame „Midnight Pearl” z udziałem światowej sławy top modelki Natalii Vodianovej została głównym laureatem 20 edycji prestiżowego konkursu branży reklamowej - Idea Awards, w kategorii „moda i uroda”. W konkursie co roku ocenianych jest kilkaset reklam, które poddawane są surowej ocenie - najpierw internautów, a następnie jury. Nagranie 30-sekundowego spotu trwało prawie
3 dni. W produkcji reklamy uczestniczyło blisko 50 osób. Spot został przygotowany przez Folke Film ze Szwecji. Wyreżyserował go Johan Tappert.

Oriflame już po raz drugi laureatem konkursu Prix de Beauté magazynu Cosmopolitan!

Czytelniczki oraz dziennikarki pisma doceniły wygładzający scrub do twarzy Swedish Spa przyznając mu kryształową statuetkę w kategorii popularne kosmetyki do pielęgnacji twarzy.
Jest to już 13 edycja prestiżowego konkursu Prix de Beauté w Polsce. Nagroda Prix de Beauté Cosmopolitan 2011 jest tym cenniejsza, że przyznana została przez czytelniczki magazynu pokazując w ten sposób, iż ufają i doceniają one jakość produktów Oriflame.
Konkurs Prix de Beauté  jest organizowany przez wszystkie międzynarodowe edycje magazynu Cosmopolitan. Celem plebiscytu Prix de Beauté Cosmopolitan jest wyróżnianie i promowanie najciekawszych propozycji kosmetycznych i sposobów pielęgnacji urody. Jest to  nas ogromnie wyróżnienie, iż kolejny produkt Oriflame został laureatem tak prestiżowego plebiscytu. W zeszłym roku Oriflame zostało nagrodzone  przez jury w kategorii kosmetyki męskie za krem przeciwzmarszczkowy Total Age Control.

                                                 

Nagrody w plebiscycie „Mój kosmetyk 2010” Poradnika Domowego

 





Krem Aqua Rhythm oraz woda perfumowana Precious Moments otrzymały nagrody w plebiscycie „Mój kosmetyk 2010” Poradnika Domowego.
Dwa cieszące się ogromną popularnością produkty Oriflame zostały uhonorowane nagrodami w plebiscycie „Mój Kosmetyk 2010” Poradnika Domowego. Perfumowana woda toaletowa Precious Moments zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „zapach damski”. Krem Aqua Rhythm zdobył trzecie miejsce w kategorii „pielęgnacja twarzy”.

Plebiscyt „Mój Kosmetyk” organizowany jest przez jeden z najpopularniejszych miesięczników poradnikowych w Polsce - Poradnik Domowy. Aby zdobyć statuetkę, wybrany produkt musiał pokonać bardzo liczną konkurencję zdobywając największą liczbę głosów wśród czytelników magazynu.
„Pierwsze miejsce wody Precious Moments wśród tak wielu zapachów na rynku to dla nas ogromne wyróżnienie” - mówi Żaneta Gajek, PR & Media Manager Oriflame. Cieszymy się, że zapach został doceniony nie tylko przez konsultantów Oriflame, ale także przez czytelniczki Poradnika Domowego”- dodaje.
Krem Oriflame Aqua Rhythm zdobył trzecie miejsce w kategorii pielęgnacja twarzy. „Krem Aqua Rhythm to obecnie jeden z naszych flagowych produktów do pielęgnacji twarzy. Włożyliśmy w jego stworzenie bardzo dużo wysiłku, tym bardziej dziękujemy za jego pozytywną ocenę” - dodaje.

Perfumowana woda toaletowa Precious Moments - zapach zamknięty w pięknie oszlifowanym flakonie zwieńczonym korkiem w postaci odpinanego pierścionka. Skrywa fascynujący zapach wzbogacony diamentowym pyłem. Soczyste nuty jabłka i poziomki idealnie współgrają z kwiatowym sercem, a charakteru kompozycji dodają ciepłe akordy drzewne. Przed użyciem należy delikatnie wstrząsnąć flakonem, aby równomiernie wymieszać drobinki, które rozświetlą skórę cudownym blaskiem. 50 ml - 79,00 zł (kod 18957).
1miejsce.jpg

Intensywnie nawilżający krem na dzień Aqua Rhythm - krem przywraca odpowiedni poziom nawilżenia, dzięki czemu zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry i pomaga zachować jej młody wygląd. Unikalny kompleks Hydro-Protect™ wiąże wodę w skórze, wzmacniając jej mechanizmy ochronne i zapewniając witalność oraz blask. 50 ml - 79,00 zł (kod 18662).







3miejsce.jpg

                         

 

 

Rok 2010

Pomadki Lipmania laureatem prestiżowej nagrody Pentawards!

Mamy przyjemność ogłosić, iż pomadki Lipmania z serii Very Me zostały nagrodzone brązową nagrodą Pentawards 2010. Pentawards to jedyny na świecie międzynarodowy konkurs, w którym przyznawane są nagrody za najlepsze projekty opakowań produktów. W konkursie biorą udział indywidualni designerzy, studia projektowe, agencje reklamowe oraz producenci. Rozstrzygnięcie tegorocznej edycji miało miejsce 30 września w Szanghaju.

                                             
Pomadki Lipmania dostępne są w dziesięciu połyskujących, modnych odcieniach, które powinny przypaść do gustu każdej łowczyni trendów. Stworzone z myślą o współczesnych nastolatkach kosmetyki z serii Very Me pomogą każdej dziewczynie zaakcentować własny styl i zabłysnąć pełnym blaskiem.
To już kolejny raz, kiedy produkty Oriflame zostają docenione tą prestiżową nagrodą. W 2009 roku w tej samej kategorii wyróżniono błyszczyki Vibes z linii Visions.





Studencki Produkt Roku ®

Oriflame Poland Sp. z o.o. laureatem 10 edycji Studenckiego Produktu Roku ®
Po raz kolejny Oriflame zostało wyróżnione przez studentów. W prestiżowym plebiscycie magazynu studenckiego „?dlaczego” na studencki produkt roku 2010, marka Oriflame została wskazana jako ulubiona marka kosmetyków dla kobiet. Marka Oriflame otrzymała wyróżnienie spośród dziesiątek innych firm kosmetycznych zgłaszanych przez studentów. Konkurs odbył się już po raz dziesiąty.
Studencki Produkt Roku® to plebiscyt, który ma wyróżnić marki i usługi najbardziej przyjazne studentom. Studenci sami przyznają statuetki swoim ulubionym markom, wyrażając w ten sposób dla nich uznanie. Celem konkursu jest także zwrócenie uwagi na ważną grupę docelową, jaką są studenci.
Marka Oriflame dostała wyróżnienie w kategorii: Studencka uroda damska - ulubiona marka kosmetyków damskich. Jest nam niezmiernie miło, że zostaliśmy docenieni przez studentów – mówi Żaneta Gajek PR & Media Manager Oriflame. Jest to efekt naszej długofalowej strategii komunikacji realizowanej m.in. na uczelniach, przez takie akcje jak „Dni piękna z Oriflame” które zorganizowaliśmy na 13 uczelniach w Polsce.
Plebiscyt Studencki Produkt Roku® jest organizowany przez magazyn „?dlaczego”, a w tym roku odbył się już po raz dziesiąty. Co roku studenci z całej Polski zgłaszają do niego setki marek, oddając na swoich faworytów kilkadziesiąt tysięcy głosów w każdej edycji plebiscytu.

Prix de Beauté dla kremu Oriflame North for Men Total Age Control!

Krem redukujący zmarszczki serii North for Men - Total Age Control został laureatem prestiżowego konkursu Prix de Beauté Cosmopolitan 2010! Krem został wyróżniony w kategorii: kosmetyki dla mężczyzn. Jest to już 12 edycja prestiżowego konkursu Prix de Beauté w Polsce.
Konkurs Prix de Beauté  jest organizowany przez wszystkie międzynarodowe edycje magazynu Cosmopolitan. Ma on na celu wyłonienie najlepszych kosmetyków dostępnych na rynku.
„To dla nas ogromnie wyróżnienie, że krem Oriflame został laureatem tego prestiżowego konkursu” – powiedziała Diana Solarz, Marketing Manager Oriflame Poland. „Krem Total Age Control cieszy się bardzo dużą popularnością wśród naszych klientów, co potwierdza otrzymana nagroda” – dodała.
Gala ogłoszenia zwycięzców tegorocznej edycji konkursu odbędzie się 20 kwietnia 2010 roku w warszawskim Klubie CAPITOL.
  
                     
Krem przeciwzmarszczkowy Total Age Control Oriflame  stymuluje odnowę komórkową, dzięki czemu zwalcza wszystkie oznaki starzenia się skóry – redukuje zmarszczki, ujędrnia skórę i dodaje jej blasku. Total Age Control zawiera 2 składniki: Matrixyl 3000 o działaniu tonizującym i wygładzającym oraz kompleks Arctic Pro-Defence. 50 ml - 39,00 zł


                                                        

                                                  

Telewizyjna reklama wizerunkowa Oriflame zdobyła Złotą Ideę w konkursie Idea Awards!

Telewizyjna reklama Oriflame „Skarby natury” została głównym laureatem XIX edycji prestiżowego konkursu branży reklamowej - Idea Awards, w kategorii „moda i uroda”. W konkursie co roku ocenianych jest kilkaset reklam, które poddawane są surowej ocenie - najpierw internautów, a następnie jury.

Idea Awards to jeden z najstarszych konkursów w Polsce, oceniających reklamy. Odbywa się już od 19 lat, a jego głównym celem jest podniesienie standardów reklam poprzez uhonorowanie najlepszych z nich.

Głosowanie na reklamy odbywało się on-line, dzięki czemu każdy internauta mógł oddać głos na swoją ulubioną reklamę. Te z nich, które otrzymały najwięcej głosów były oceniane przez jury. Członkami jury konkursu Idea Awards są uznane postacie ze świata reklamy oraz dyrektorzy marketingu firm odnoszących sukcesy na polskim rynku. Przewodniczącymi jury byli już między innymi: Wojciech Mann, Alicja Resich - Modlińska, Tomasz Raczek, Brian Dunion, Robert Kwiatkowski oraz Jacek Bromski. Złotą Ideę przyznaje specjalnie wybrane jury.

„Decyzja jury to dla nas ogromne wyróżnienie, dziękujemy wszystkim uczestnikom za oddanie na Nas swojego głosu” – powiedziała Diana Solarz, dyrektor marketingu Oriflame Poland.

Uhonrowany przez jury spot telewizyjny Oriflame „Skarby natury” został nakręcony w Chorwacji. Za kreację i produkcję spotu reklamowego odpowiadała agencja EURO RSCG 4D, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Media Group. Reklamę wyreżyserował Ivo Mostertman.

Głównym bohterem spotu jest kuferek, w którym specjalne wysłanniczki Oriflame kolekcjonują skarby natury podczas naukowej ekspedycji. Reklamę można było zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych - TVP, TVN, POLSAT, TV4 oraz TVN7 oraz na kanałach tematycznych.

 
                                                        

                                                          

                                          
Rok 2009

Oriflame - firma przyjazna studentom po raz drugi!

 

Firma Oriflame Poland po raz drugi z rzędu zdobyła I miejsce w kategorii „Przyjazność” w V Ogólnopolskim Rankingu Pracodawców KOMPAS w branży FMCG. Celem rankingu jest przedstawienie opinii studentów na temat ich potencjalnych, przyszłych pracodawców. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej Gali Kompasu, która miała miejsce 22 kwietnia 2009 roku w Auli VII w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Studenci wskazali Oriflame, jako firmę FMCG, w której panują najbardziej przyjazne relacje pomiędzy pracownikami oraz w której najłatwiej jest pogodzić życie zawodowe z prywatnym. Oriflame to również pracodawca, który gwarantuje bezpieczeństwo zatrudnienia. Fakt przyznania czołowego miejsca w tej kategorii dodatkowo umacnia i konsekwentnie buduje wizerunek Oriflame jako pracodawcy, który dzięki swojemu podejściu do istotnej roli pracowników w strategii rozwoju firmy sprzyja budowaniu z nimi długofalowych relacji i więzi.
Plebiscyt, w formie ankiety przygotowanej przez Studenckie Koło Naukowe Konsultingu SGH pod patronatem Instytutu Millward Brown SMG/KRC, został przeprowadzony na największych polskich uczelniach ekonomicznych.
Łącznie w badaniu wzięło udział 2743 studentów, tym samym dotarto do 13% całkowitej populacji uczelni, które objęto badaniem.
Tytuły: "Pracodawca Marzeń", "Kariera i Rozwój", "Przyjazność" i "Obecność na Uczelni" były przyznawane dla firm z każdej z wcześniej zdefiniowanych branż, którymi były: Finanse, FMCG, High-Tech, Konsulting i Przemysł.
Badanie, nie tylko wskazuje studentom kierunek kariery zawodowej i przedstawia trendy na rynku pracy. Daje również firmom możliwość zapoznania się z postrzeganiem ich jako potencjalnych pracodawców.

                                 





Oriflame Poland w czołówce prestiżowego rankingu Najlepszych Miejsc Pracy w Polsce!

 

26 maja 2009 roku w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbyła się uroczysta gala podsumowująca wyniki plebiscytu na Najlepsze Miejsce Pracy w Polsce. Konkurs został zorganizowany przez The Great Place to Work® Institute, firmę konsultingową prowadzącą badania i doradztwo w zakresie zarządzania.
W premierowej w Polsce edycji konkursu, Oriflame Poland uplasowało się w pierwszej dziesiątce laureatów. Wysokie 9 miejsce jest szczególnie prestiżowe, ze względu na pozostałych pracodawców uhonorowanych w konkursie. Oriflame Poland pojawiło się obok takich gigantów jak Google Poland, Novo Nordisk Pharma czy GlaxoSmithKline Pharma.
Firmy były oceniane łącznie przez grupę około 1200 pracowników. Proces pozyskiwania informacji o przedsiębiorstwach przebiegał dwuetapowo: w oparciu o ankiety pracownicze oraz audyt zewnętrzny. Głównymi kryteriami branymi pod uwagę były: wiarygodność, szacunek, sprawiedliwość oraz duma i koleżeństwo wśród pracowników.
Firma Oriflame od lat z dużym zaangażowaniem stara się zapewnić pracownikom jak najlepsze warunki i atmosferę pracy. Z przeprowadzonych badań wynika, że zatrudnione w firmie osoby bardzo wysoko oceniły satysfakcję z pracy a Oriflame jest jednym z najatrakcyjniejszych pracodawców na polskim rynku.
Lista Najlepszych Miejsc Pracy Polska 2009
1. Google Poland Sp. z o.o.
2. Novo Nordisk Pharma Sp. z o.o.
3. Alior Bank S.A.
4. Sabre Polska Sp. z o.o.
5. Eli Lilly Polska Sp. z o.o.
6. SKOK UBEZPIECZENIA
7. Hestia Kontakt Sp. z o.o.
8. GlaxoSmithKline Pharma Sp. z o.o.
9. Oriflame Poland Sp. z o.o.
10. Instytut Nafty i Gazu



Fundacja Oriflame Dzieciom laureatem prestiżowej nagrody SUMMA BONITAS

 

Podczas tegorocznej konferencji Oriflame, odbywającej się 10 września 2009 w Pałacu Kultury i Nauki, przedstawiciele Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”: Stanisław Kowalski, Prezes Fundacji oraz Urszula Bogobowicz – Wiceprezes Fundacji, nagrodzili Fundację Oriflame Dzieciom statuetką SUMMA BONITAS (Największa Dobroć).
Nagrodę odebrał współzałożyciel firmy Oriflame, Robert af Jochnick, gość specjalny konferencji dla Konsultantów, odbywającej się pod hasłem „Wyczaruj swój sukces z Oriflame”. Statuetka SUMMA BONITAS jest przyznawana najhojniejszym darczyńcom za szczególne zasługi w realizacji programu „Zdążyć z Pomocą”. Jest to najwyższe wyróżnienie przyznawane wszystkim tym, którzy biorą udział w ratowaniu życia i zdrowia dzieci objętych opieką fundacji. Fundacja Oriflame Dzieciom przez ostatnie trzy lata współfinansowała leczenie oraz rehabilitacje 650 dzieci.



Giordani Gold laureatem konkursu InStyle Best Beauty Buys 2009!

 

Adaptacyjny podkład Giordani Gold dostał wyróżnienie w kategorii podkłady. Jest to druga edycja konkursu Best Beauty Buys w Polsce. Testowanie produktów trwało aż 6 miesięcy, a każdy kosmetyk został zaopiniowany przez doświadczonych ekspertów: kosmetologów, wizażystów i dermatologów.
Konkurs Best Beauty Buys organizowany jest przez wszystkie międzynarodowe edycje magazynu InStyle. Ma on na celu wyłonienie najlepszych dostępnych produktów na rynku. „Jest to dla nas ogromne wyróżnienie” – powiedziała Żaneta Gajek Pr & Media Manager w Oriflame Poland. „Podkład ten cieszy się dużą popularnością wśród naszych klientek i świetnie się sprawdza. To wyróżnienie potwierdza ich opinie.” – dodała.
Olga Nejebauer, znana wizażystka gwiazd, która testowała podkład Oriflame, powiedziała: „Ultralekki i prawie niewidoczny na skórze, zawiera opalizujące pigmenty. Po zrobieniu makijażu słyszę: co to za podkład? Nikt nie wierzy, że ma tak atrakcyjną cenę”.
Otrzymane wyróżnienie potwierdza wysoką jakość i silną pozycję kosmetyków Oriflame na polskim rynku.



                                           



Błyszczyki Vibes Oriflame laureatem prestiżowej nagrody Pentawards 2009

 

Błyszczyki Vibes z linii Visions Oriflame zostały nagrodzone brązową Pentawards 2009 za najlepszą grafikę opakowania w kategorii Luksus.
Pentawards to jedyny konkurs poświęcony projektowaniu opakowań. Ma on na celu wyróżnienie najlepszych opakowań z całego świata. W konkursie biorą udział indywidualni designerzy, studia projektowe, agencje reklamowe oraz producenci. Pomysłodawcami Pentawards są światowej sławy projektanci: Jean i Brigitte Evrard.
Błyszczyki Vibes to linia skierowana do pragnących się wyróżnić nastolatek. Każde z opakowań posiada własną osobowość. Błyszczyki charakteryzują się atrakcyjnymi, przejrzystymi odcieniami oraz niesamowitymi, owocowymi smakami.

                                       
                                                     
                                                            





Fundacja Oriflame Dzieciom laureatem nagrody Stowarzyszenia Rodzicielstwa Zastępczego „Nasze Gniazdo”

 

Fundacja dostała kolejną nagrodę, po wrześniowym wręczeniu statuetki Summa Bonitas (Największa Dobroć).
W uznaniu Naszych starań w spełnianiu dziecięcych marzeń otrzymaliśmy statuetkę od rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka ze Stowarzyszenia Rodzicielstwa Zastępczego „Nasze Gniazdo”.

                                                        

Rok 2008

Oriflame – firma przyjazna studentom!

 

Firma Oriflame Poland zdobyła I miejsce w kategorii „Przyjazność” w IV Ogólnopolskim Rankingu Pracodawców KOMPAS w branży FMCG. Celem rankingu jest przedstawienie opinii studentów na temat ich potencjalnych, przyszłych pracodawców.
Studenci wskazali Oriflame, jako firmę FMCG, w której panują najbardziej przyjazne relacje pomiędzy pracownikami oraz w której najłatwiej jest pogodzić życie zawodowe z prywatnym. Oriflame to również pracodawca, który gwarantuje bezpieczeństwo zatrudnienia.

Plebiscyt, w formie ankiety przygotowanej przez Studenckie Koło Naukowe Konsultingu SGH pod patronatem Instytutu Millward Brown SMG/KRC, został przeprowadzony na największych polskich uczelniach ekonomicznych.

Zadaniem studentów było wskazanie pracodawców, którzy najbardziej odpowiadali kryteriom przedstawionym w pytaniach.
Łącznie w badaniu wzięło udział 3347 studentów.

W czasie wypełniania ankiety studenci mogli korzystać z listy 92 firm i instytucji o powszechnie rozpoznawalnej marce, podzielonych na 5 branż: Finanse, FMCG, High-Tech, Konsulting i Przemysł. Dodatkowo mogli wpisywać firmy lub instytucje, które nie znajdowały się na załączonej liście. Ankieta składała się z 9 pytań odnoszących się do różnych sfer oceny pracodawców.
W każdej branży przyznane zostały następujące tytuły: "Pracodawca Marzeń", "Kariera i Rozwój", "Przyjazność" i "Obecność na Uczelni".

Badanie, nie tylko wskazuje studentom kierunek kariery zawodowej i przedstawia trendy na rynku pracy. Daje również firmom możliwość zapoznania się z postrzeganiem ich jako potencjalnych pracodawców. Kompas jest jednym z głównych projektów realizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Konsultingu SGH.

Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej Gali Kompasu, która miała miejsce 16 kwietnia 2008 roku w Auli VII w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

                                                    









Rok 2007

Time Reversing Facial Oil Capsules - Nagrodzony!

W dziewiątej edycji plebiscytu „Mój kosmetyk roku 2006” Odżywczy olejek w kapsułkach – Time Reversing Facial Oil Capsules firmy Oriflame Poland zajął III miejsce w kategorii „pielęgnacja twarzy”.
Podczas dziewiątej edycji konkursu organizowanego przez „Poradnik Domowy” czytelniczki wybierały najlepsze ich zdaniem kosmetyki roku 2006 w sześciu kategoriach: „pielęgnacja twarzy”, „pielęgnacja ciała”, „pielęgnacja włosów”, „makijaż”, „zapach” i „kosmetyk apteczny”, oddając głos na kartkach pocztowych, poprzez stronę internetową lub wysyłając sms-a.
Marka Oriflame – podobnie jak rok wcześniej – wyróżniona została przez czytelniczki „Poradnika Domowego” po raz kolejny: Odżywczy olejek w kapsułkach z serii Time Reversing zajął III miejsce w kategorii „pielęgnacja twarzy”.
Gala wręczenia statuetek odbyła się 12 stycznia 2007 w Auli Fizyki Politechniki Warszawskiej. Szczegółowe wyniki plebiscytu opublikowane zostaną w numerze lutowym (02/07) „Poradnika Domowego”.
TO, CO W NATURZE I NAUCE NAJLEPSZE
Seria Time Reversing, w skład której wchodzi nagrodzony Odżywczy olejek w kapsułkach, to szlachetna i luksusowa linia kosmetyków dla dojrzałych, wymagających kobiet po 45. roku życia, stanowiąca przełom w zwalczaniu objawów hormonalnego starzenia się skóry. Receptura kosmetyków Time Reversing stworzona została przez naukowców z laboratoriów Oriflame i jest efektem wieloletnich, wnikliwych badań.
Odżywczy olejek w kapsułkach to bez wątpienia kosmetyk, który zasłużył na przyznane mu wyróżnienie: skutecznie przeciwdziała on starzeniu się skóry, wygładza ją, wspomaga redukcję zmarszczek i odnowę komórkową, znacząco wpływając na poprawę wyglądu i kondycji skóry. Cera sprawia wrażenie młodszej, bardziej gładkiej i wypoczętej. Wystarczy odkręć górną część kapsułki i rozprowadzić olejek opuszkami palców po skórze.
Każda kapsułka zawiera kompozycję pięciu olejków (sojowego, sezamowego, z pestek brzoskwini, nasion tawuły, awokado i czarnej porzeczki), witaminy E i składników odżywczych, dobranych starannie z myślą o potrzebach cery suchej i dojrzałej. Kapsułki to jedna z najczystszych i najskuteczniejszych form dostarczania skórze składników pielęgnacyjnych. Gwarantują one trwałość olejku bez konieczności stosowania konserwantów, przez co kosmetyk jest niezwykle przyjazny i łagodny dla skóry.

                                              

 

 

Grand Prix Estetyki 2006

 

Trzy statuetki Grand Prix Estetyki 2006 dla Oriflame.
Udział Oriflame w trzeciej już edycji konkursu GRAND PRIX ESTETYKI 2006, organizowanego przez Przegląd Kosmetologiczny ESTETYKA, przyniósł firmie kolejne trzy statuetki Wiktorii. Oriflame zdobyło Grand Prix czyli główną nagrodę, aż w trzech z jedenastu kategorii: kosmetyki dla mężczyzn dla serii Men Skin Care,  kosmetyki słoneczne i solaryjne dla produktu Anti-Ageing Sun Protection, jak również  zapach męski dla wody toaletowej S8.

Seria Men Skin Care to 7 kosmetyków dla mężczyzn do codziennej pielęgnacji twarzy, z zawartością witamin i minerałów. Stworzona została na bazie naturalnych składników, takich jak tymianek, mięta, rozmaryn, czarna porzeczka, grejpfrut i cytryna. Kosmetyki wchodzące w skład linii zapewniają efektywne i szybkie rezultaty stosowania. Systematyczna pielęgnacja przy ich pomocy zapewnia zachowanie młodej i zdrowej skóry.

Anti-Ageing Sun Protection to dwa produkty z serii Sun Care Oriflame, dedykowanej miłośnikom kąpieli słonecznych, którzy oczekują od tego rodzaju preparatów zarówno ochrony, jak i pielęgnacji. W serii tej zastosowano składniki o sprawdzonym działaniu w walce z fotostarzeniem się skóry tj. keratyna, kwas hialuronowy, ekstrakt z groszku zielonego, witaminy oraz oleje roślinne.

W kategorii zapach męski jury nagrodziło wodę toaletową S8.  Ośmiu głównym nutom, tworzącym zapach, przypisane są konkretne cechy, które charakteryzują mężczyznę S8: grejpfrut – energia; mandarynka – świeżość; kardamon – wyrafinowanie; czarny pieprz – siła; bratek – wdzięk; paczula – styl; piżmo – zmysłowość i tonkowiec wonny – uwodzenie. Kompozycja zapachowa wody S8 to połączenie świeżych cytrusów (mandarynka, grejpfrut) z gruszką oraz intrygującym zapachem kardamonu i pikantnego czarnego pieprzu, to także aura kwiatów bratka podkreślona lawendą, połączona z akordami morskimi i dodany do tego aromat drzewa sandałowego, paczuli i piżma wzbogacony zmysłową nutą tonkowca wonnego.

Uczestnikami konkursu były firmy z branży kosmetycznej, działające na terenie naszego kraju. Celem Grand Prix Estetyki jest wyłonienie najlepszych kosmetyków sprzedawanych na polskim rynku. Jury, składające się z profesjonalistów w zakresie kosmetologii i promocji zdrowia, oceniło w sumie ok. 330 kosmetyków zgłoszonych do konkursu przez 45 firm.

Wyniki konkursu opublikowane zostaną również w najbliższym numerze ESTETYKI.

                                                 
                                            




,,LAUR KONSUMENTA 2007" dla kosmetyków kolorowych Oriflame

              

Złote godło „LAUR KONSUMENTA 2007” dla kosmetyków kolorowych Oriflame
Już po raz trzeci Przegląd Gospodarczy, dodatek do Gazety Prawnej, przeprowadził badania, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku.

Okazało się, iż marka Oriflame znalazła się na I miejscu w kategorii „Kosmetyki kolorowe” i otrzymała ogólnopolskie złote godło „LAUR KONSUMENTA 2007”.
Przeprowadzono badania ankietowe, na podstawie których wyłoniono najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku.

Wyniki badań pozwoliły określić poziom:

























  • atrakcyjności marki/produktu/usługi w oczach klienta,
  • zaangażowania klienta w produkt,
  • emocjonalnego przywiązania do marki,
  • długotrwałego sentymentu,
  • wpływu doświadczeń osobistych czy wpływu reklamy na decyzję wyboru,
  • rozszerzalność marki.

  • Badania miały na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług, dlatego też nie są to dogłębne studia przyczynowości zjawisk marketingowych i innych. Przedmiotem zainteresowania była przede wszystkim znajomość marki oraz podstawowe opinie na jej temat.

                                              






    Rok 2006





     


    Statuetka dla wody toaletowej Frey Oriflame

     

    Woda toaletowa Frey znalazła się wśród kosmetyków nagrodzonych w plebiscycie Poradnika Domowego, który już po raz ósmy wręczył nagrody dla najlepszych kosmetyków.
    Frey zajął trzecie miejsce w kategorii "Zapach". Nagrody przyznano w 6 kategoriach.

     

    Tytuł „Solidnego Pracodawcy Roku 2006” dla Oriflame 

     

    Firma Oriflame Poland otrzymała tytuł „Solidnego Pracodawcy Roku 2006”, przyznawany przez Przegląd Gospodarczy, dodatek do Gazety Prawnej.
    Ideą konkursu jest zwrócenie uwagi opinii publicznej i środowiska pracodawców na kwestie solidności zatrudnienia. Ogólnopolski konkurs „Solidny Pracodawca Roku” jest organizowany już po raz trzeci. O przyznaniu tytułu „ Solidnego Pracodawcy” decyduje kolegium redakcyjne, pod przewodnictwem Roberta Kowalskiego, Redaktora Naczelnego Przeglądu Gospodarczego wraz z przedstawicielami organizacji zewnętrznych, niezależnymi ekspertami, a także laureatami z ubiegłych lat. Tytuły przyznawane są w kategorii wojewódzkiej i ogólnopolskiej. W każdym województwie wyłoniono od 10 do 20 firm spełniających warunki konkursowe. Natomiast w kategorii ogólnopolskiej 35 firm ubiegało się o ten zacny tytuł. Wyłoniono około 25 laureatów z obu kategorii.

    Kryteria, jakie Przegląd Gospodarczy brał pod uwagę przy wyborze kandydatów do tytułu Solidnego Pracodawcy Roku 2006 to: liczba zatrudnionych pracowników, a przede wszystkim tzw. wskaźnik solidności zatrudnienia. Dodatkowo brano pod uwagę takie kwestie jak: warunki pracy (przepisy bhp, prawo pracy, indywidualne podejście do pracowników), terminowość wypłat, warunki socjalne oraz ścieżkę kariery (szkolenia pracowników i podnoszenie kwalifikacji). Istotna była także liczba zatrudnianych młodych osób, stosunek do kobiet w ciąży, jak również opinie o firmie wśród społeczności lokalnej i współpraca z tym środowiskiem.

    Wyłonienie i nagrodzenie firm i przedsiębiorstw, które wywiązują się ze swoich zobowiązań względem pracowników ma niebagatelne znaczenie wobec nagminnego nieprzestrzegania tych ważnych kwestii. Tym samym, dzięki tytułowi Solidnego Pracodawcy Roku, laureaci uznani zostają za ambasadorów solidności zatrudnienia.

                                                              



    Rok 2005


    Marki Godne Zaufania – Nagroda TRUSTED BRAND 2005 - Srebro

     

    Już po raz drugi Kosmetyki Oriflame zostały odznaczone godłem TRUSTED BRAND. W tym roku nagrodzona została kategoria kosmetyków do pielęgnacji skóry. W zeszłym roku otrzymaliśmy nagrodę w kategorii pielęgnacja włosów.
    Oriflame otrzymało następującą punktację (skala od 1 do 5 punktów):
    - jakość – 4,77
    - wartość w stosunku do ceny – 4,37
    - silny wizerunek – 4,56
    - zrozumienie potrzeb klienta – 4,74
    Srebro Trusted Brands oznacza największe notowania w poszczególnych kryteriach opisujących markę. Nagroda Trusted Brands dla kosmetyków do pielęgnacji skóry to wyróżnienie w kategorii szczególnie dla nas ważnej, w której zaufanie ma olbrzymie znaczenie, gdyż potwierdza ono wysoką jakość naszych produktów. Dzięki temu wiemy, że jesteśmy bliżej naszego celu – bycia naturalnym pierwszym wyborem konsumentów.
    To już piąta edycja największego sondażu konsumenckiego w Europie - European Trusted Brands. Pomysłodawcą oraz organizatorem badania jest Reader’s Digest. Sondaż przeprowadzany jest w 14 krajach europejskich. Celem badania jest ustalenie grupy marek, instytucji i zawodów cieszących się największym zaufaniem społecznym. Badania przeprowadzono w okresie od września do października 2004.




                                         

    Dwie statuetki dla Oriflame

     

    Kosmetyki firmy Oriflame zostały nagrodzone przez Przegląd Kosmetologiczny ESTETYKA i uhonorowane statuetkami Wiktorii. Oriflame, jako jedyna firma zdobyła Grand Prix 2005 aż w dwóch kategoriach.
    W kategorii „zapach męski” doceniono wodę toaletową FREY, natomiast w kategorii „kosmetyki naturalne” uhonorowano serię TEA TREE.
    Seria TEA TREE wykorzystuje znane od wieków lecznicze właściwości drzewa herbacianego. Natura jest nieustanną inspiracją i źródłem składników
    dla produktów Oriflame.
    W nowoczesnych zapachach, do których należy FREY, świeżość chłodnych cytrusów urozmaica się nutami drzewnymi i piżmowymi. Jest to zgodne
    z najnowszymi trendami perfumeryjnymi dla mężczyzn.
    Jury, składające się z profesjonalistów w zakresie kosmetologii i promocji zdrowia, oceniło w sumie ok. 250 kosmetyków zgłoszonych do konkursu
    przez 30 firm.
                                 


                                                      

                                                       

    Źródło: Strona Oriflame.pl

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz